Autor |
Wiadomość |
kalimord
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 11:36, 05 Mar 2012 |
 |
To ja napiszę coś o bohaterze:
W wersji T4 bohater zyskał wiele na znaczeniu, morze stać się on armią sam w sobie i siać spustoszenie w szeregach wroga, szczególnie w początkowej fazie gry. Niestety jak ktoś chce grać nim aktywnie musi się przyzwyczaić w przebieranie go w inne uzbrojenia podczas walki inne podczas postoju a jeszcze inne do obrony. Także broń będzie się zmieniała wraz ze zmianą obowiązków naszego bohatera i co ważniejsze armią którą będziemy dysponować.
-Pierwsze i najważniejsze jest to czy chcemy by nasz bohater uczestniczył w obronie wioski w której stacjonuje ( a zauważyłem ze ktoś się broni bez bohatera lub wysyła go na pomoc do obrony i nie uczestniczy w obronie) a do tego celu jest potrzebne odznaczenie w profilu bohatera w lewym dolnym rogu pod jego stopami zapytania czy chcemy by nasz bohater taka funkcję pełnił.
-Rozdzielanie punktów jest również bardzo ważnym etapem zarządzania nad naszym bohaterem gdyż będzie zależało od tego jaki styl gry przyjmiemy i jaka funkcję będzie spełniał nasz bohater, na szczęście parametry i przydział punktów można zmieniać dowolnie w czasie gry za pomocą KSIĘGI MĄDROŚCI. Pierwsze punkty muszą iść w siłę gdyż nie damy rady nawet przejść wyzwań a i każde kolejne powinny iść w siłę aż do 100 wtedy możemy zastanowić się nad rozmieszczeniem dalszych punktów. Podam tu przykład, bohater rzymski na 100pkt.siły ma 10000pkt siły (ataku lub obrony) i jest kawalerzystą, Pałkarz ma 5 do obrony przeciw kawalerii, złapani na obronie pałkarze idą w tysiącach od samego tylko bohatera.
-Broń możemy założyć każdą niezależnie od nacji, stracimy jednak bonusy jej przydzielone więc najlepiej posiadać broń tej nacji którą aktualnie gramy. Np. Gramy def. Rzymem i mamy wojsko złożone głównie z Pretorian to powinnyśmy zdobyć miecz Pretorianina bo tylko na nich będzie działał bonus od broni i tak samo jest z każdą inną bronią.
-Innymi przydatnymi i wręcz obowiązkowymi rzeczami są SZTANDAR ODDZIAŁU i PROPORZEC ODDZIAŁU które każdy gracz powinien posiadać w swoim ekwipunku gdyż nie raz mogą uratować skórę.
Niestety aby być na topie z naszym bohaterem będziemy potrzebować dużo kasy i to zraziło wielu graczy do tej wersji, nie ważne jak intensywnie będziesz grał i tak ktoś może cię prześcignąć kupując najlepszy ekwipunek, koksując bohatera zwojami i mając do tego jeszcze umiejętności tworzy przepaść i rozwarstwienie nieraz nie do przejścia dla zwykłych graczy co we wcześniejszych wersjach nie było tak bardzo widoczne.
To chyba były te najważniejsze spostrzeżenia może ktoś coś doda.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kalimord dnia Pon 11:55, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Pon 14:37, 05 Mar 2012 |
 |
O widzisz to bardzo ciekawe co piszesz, szczególnie to o bonusach od broni.
Czyli nie wszystkie nacje mają równe bonusy do broni
Jeżeli chodzi o pkt bonusowe np gram germanami i mam młot paladyna co daje +6 do ataku i obronie przeciwko piechocie i konnicy to te 6 pkt w ataku dodaje w symulatorze do off bonus? I co zrobić z 0.8 % bonus off z pkt rozdzielonych? Powinienem wpisać bonus off 6,8 czy jakoś inaczej?
I na razie ostatnie pytanko co wpisać w przypadku ataku armia mieszaną?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kalimord
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 20:18, 05 Mar 2012 |
 |
W przypadku broni daje ona bonus do jednostek.
Młot palladyna zmienia parametry palladyna :
atak z 55 na 61
obrona przeciw piechocie ze 100 na 106
obrona przeciw kawalerii z 40 na 46
Bonus % z punktów rozdawanych bohaterowi dzieli się na całą armię maszerującą wraz z bohaterem i wszystkie jednostki otrzymują bonus off.
np. na przykładzie paladyna jeśli bohater ma 1% do off to palladyn i każda jednostka z nim maszerująca zmienia parametr o ten % off do ataku. Palladyn miał 55 do ataku z bonusem bedzie dodany nasz % .
W tej chwili są to znikome wartości dlatego w początkowej fazie gry nie bierze się je pod uwagę, ale przy armiach kilkunastu k jest to już wyraźny bonus.
Inaczej będzie z bonusem % def gdyż dzieli się on na wszystkie jednostki def postawione w osadzie, łącznie z posiłkami od innych graczy i ich bohaterów więc warto posyłać ich do obrony bo mogą zdziałać bardzo wiele w obronie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kalimord dnia Pon 21:44, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Wto 8:47, 06 Mar 2012 |
 |
dzięki za odpowiedzi.
czytam wszystko z otwartą paszczą , usiłując jak najszybciej przyswoić sobie mechanikę tej gry. Trochę muszę zmienić sposób myślenia (mam sporo naleciałości z innej gry)
To żeby nie było to jeszcze jedno pytanko:
czy można mieć więcej rzeczy w "magazynku" bohatera niż te 12 pól po prawej?
Już wiem, że można mieć więcej fantów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r2r3 dnia Wto 14:12, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
black jack
Santa Sangre
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj. mazowieckie
|
Wysłany:
Nie 13:40, 25 Mar 2012 |
 |
Każdy może czegoś nowego się dowiedzieć
W moim przypadku bardzo ważna informacja to bonus bohatera w przypadku defa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Grabieżca
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Nie 0:12, 08 Kwi 2012 |
 |
Mam młot paladyna i na rynku nie mogę znaleźć czegoś lepszego dla mojego germańskiego bohatera. Czy grając germanami mój heros może zdobyć podczas wyzwań np miecz pretorianina? Wydaję mi się, że nie bo wtedy by było najwięcej przedmiotów dla szkopa na rynku ze względu na małą ilość graczy grających germanami, ale chciałem się upewnić. Kolejne pytanie to czy bohater zwiększa produkcję surowców w osadach innego gracza jeśli stacjonuje tam jako posiłki i ma przydzielone punkty na produkcje? I już ostatnie... Czy bohater podejmując wyzwanie może znaleźć każdą jednostkę nawet katasy, krasnala czy wodza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Belchatowianin
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BełchatowskiGKS
|
Wysłany:
Nie 9:11, 08 Kwi 2012 |
 |
German z wyzwań może zdobyć broń każdej nacji np broń rzymiana tj. miecz pretoriana. idzie to wszystko losowo. Bohater nawet jak jest na posiłkach zwiększa produkcje w Twojej osadzie w której jest aktywny.
Jeśli chodzi o to czy może znaleźć katasy krasnala, wodza to nie wiem bo mi się nie zdarzyło jeszcze. ale wydaje mi się że z czasem gry może być taka znikoma możliwość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Belchatowianin dnia Nie 9:12, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kazik58
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 10:30, 08 Kwi 2012 |
 |
A czy jak wysyłamy bohatera do ataku to dostaje doświadczenie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Belchatowianin
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BełchatowskiGKS
|
Wysłany:
Nie 11:18, 08 Kwi 2012 |
 |
kazik masz 1000 popa i nie wiesz takich rzeczy ?
Bohater dostaje doświadczenie za każdą zabitą jednostkę tj. wojsko każdej nacji przeciwnika, bądź zwierzęta. Oraz za wykonane wyzwania i zwoje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kazik58
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:19, 08 Kwi 2012 |
 |
Czasem tak się zdarza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kazik58
Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:19, 08 Kwi 2012 |
 |
I jeszcze dzięki za odpowiedz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
rukasu
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 14:08, 08 Kwi 2012 |
 |
Tylko nie krzyczcie.
Mój boh ma wszystko wpakowane w surówkę, 480 jednego surowca na godzinę. Lub 144 każdego czyli 576 na godzine.
To daje 13824 surowca dziennie.
Mam mieczyk i zbroje dające siłę i wyzwania spokojnie daje rade.
Jak udaje mi sie uzbierac odpowiednio maści i mam dwie książki- przerzucam wszystko w sile ide pozabijać zwierzaki albo wrogie wojska, pozniej ksiega i znowu bonus do surówki.
Teraz mój bonus daje tygodniowo: 96.768 surówki.
Taka opcja mi najbardziej pasuje, oczywiście jak zaczną się regularne bitwy i będzie większy przyrost surowca trzeba będzie się zdecydować na off/def boha. Narazie jego bonus to bardzo bardzo dużo i na niego się decyduje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Belchatowianin
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BełchatowskiGKS
|
Wysłany:
Nie 14:14, 08 Kwi 2012 |
 |
Opowiednio. Jeśli nie bawisz się teraz offem to bohater w surówkę.
Teraz trzeba cały czas zmieniać i wykorzystywać artefakty żeby bohater był 'dostosowany' do swojej funkcji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mareczq
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 15:41, 08 Kwi 2012 |
 |
Belchatowianin
Jesteś pewien, że bohater może na wyzwaniu znaleźć broń nie ze swojej nacji??
Miałem już chyba z 3-4 bronie u siebie, i drugie tyle u Sitterów i ZAWSZE jest to broń z nacji bohatera...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Grabieżca
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Nie 15:48, 08 Kwi 2012 |
 |
To by tłumaczyło dlaczego jest tak mało przedmiotów dla germanów na rynku. Jakby faktycznie każdy mogł znaleźć wszystko to dla germanów broń byłaby tania jak barszcz. Może ktoś napisze coś więcej na ten temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|