Forum www.eaforum.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Jak działa hełm najemnika? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
artureg
EA 4 EVER



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA

PostWysłany: Śro 19:26, 07 Mar 2012 Powrót do góry

W którym momencie on działa?

Czy kiedy go boh włoży to wszystkie jednostki z automatu robią się szybciej?
Czy wystarczy go włożyć podczas kolejkowania wojska? Czy pod zdjęciu przestaje działać a produkcja wojska zwalnia?

ktoś wie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thorn
Santa Sangre



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 19:31, 07 Mar 2012 Powrót do góry

Dziala tylko wtedy, kiedy ma go na sobie hero.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artureg
EA 4 EVER



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA

PostWysłany: Śro 19:35, 07 Mar 2012 Powrót do góry

ale jak włączyłem na 24h kolejkowanie pałek i jak boh go włoży to produkcja już zakolejkowanych przyspieszy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thorn
Santa Sangre



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 19:51, 07 Mar 2012 Powrót do góry

przyspieszy - ale chyba tylko od tych palek, ktore zaczna byc produkowane po wlozeniu helmu ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
r2r3




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno

PostWysłany: Śro 20:22, 07 Mar 2012 Powrót do góry

Hełm najemnika (jeźdźca):
1. zakładasz go tylko na ten moment, kiedy chcesz odpalić produkcje wojska.
2. potem można go zdjąć. nie ma wpływu na czas wytworzenia wojska.
3. tak samo zakładanie hełmu gdy jednostki już się produkują nie zmienia czasu ich wytworzenia

Dlatego trzeba pamiętać o jego założeniu i zdjęciu Mruga
Nie wiem tylko czy ten bonus się sumuje z innym bohaterem, który przejdzie do danej wiochy. Słyszałem, że się nie sumuje ale nie testowałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r2r3 dnia Śro 20:32, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pepemag




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:13, 07 Mar 2012 Powrót do góry

podejrzewam że się sumuje bo boha masz tylko jednego a wiosek możesz mieć wiele, wyślij boha do innej wiochy i tez zadziała


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
r2r3




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno

PostWysłany: Śro 21:29, 07 Mar 2012 Powrót do góry

chodziło mi o to, że ja mam hełm i np Ty masz chcesz odpalić produkcję większej ilości woja, ja podsyłam ci mojego miśka, czyli razem powinno być 20% i tego nie jestem pewien.
Prawdopodobnie to się nie sumuje bo wystarczyłoby 10 miśków i wojo masz w 1s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artureg
EA 4 EVER



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA

PostWysłany: Śro 22:35, 07 Mar 2012 Powrót do góry

r2r3 jesteś pewny tego działania?

co do dwóch bohów to na pewno to się nie sumuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
r2r3




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno

PostWysłany: Czw 11:37, 08 Mar 2012 Powrót do góry

pewny to ja jestem, że umrę i zapłacę podatek Mruga
pkt właśnie sprawdziłem 3 raz
co do pkt 2 to na pewno nie zmienia się czas jednostki produkowanej w danym momencie, a na 99% nie zmienia się też następnych, chociaż jeszcze raz sprawdzę tylko muszę zebrać zasoby, żeby zapodać kilka jednostek.
Chcę sprawdzić, czy przeskakując z wyprodukowanej na następną w kolejce nie koryguje tego czasu. Wczoraj nie zmieniało wieczorem jak patrzyłem, ale po całym dniu patrzenia w monitor mogłem czegoś nie do patrzeć. Sprawdzę jeszcze raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haski
Santa Sangre



Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB

PostWysłany: Czw 13:21, 08 Mar 2012 Powrót do góry

Wydale mi sie że przyspiesza czap prod
od moment włozenia hełmu
Do momentu zakolejkowanego wojska czas szkolenia pozostaje bez zmian


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
r2r3




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno

PostWysłany: Czw 14:58, 08 Mar 2012 Powrót do góry

eksperyment:
1. założyłem hełm najemnika
2. zapodałem produkcję kilku jednostek (topory)
3. czas zakończenia produkcji 15:14
4. zdjąłem hełm
5. czas zakończenia produkcji 15:14
6. poczekałem na zakończenie wytwarzania 3 jednostek (bez hełmu najemnika)
7. czas zakończenia produkcji 15:14
8. założyłem hełm najemnika i poczekałem znowu na kilka jednostek.
9. czas zakończenia produkcji 15:14
koniec eksperymentu Mruga idę ich ubić hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haski
Santa Sangre



Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB

PostWysłany: Czw 15:47, 08 Mar 2012 Powrót do góry

??
Myslałem że szkolenie jednostek w Hełmie trwa o 10 % szybciej jak załozysz i kliniesz szkolenie
a po wyszkoleniu tych jednostek jak zdejmiesz hełm i znów właczysz szkolenie czas bedzie wolniejszy o 10 %
ale z tego co piszesz to nic to nie daje ??
czyli na aukcje i won ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artureg
EA 4 EVER



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA

PostWysłany: Czw 17:35, 08 Mar 2012 Powrót do góry

dlatego właśnie drążę ten temat...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
r2r3




Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno

PostWysłany: Czw 20:01, 08 Mar 2012 Powrót do góry

mój błąd, nie napisałem, że on faktycznie zmniejsza o te 10 %, ale wydawało mi się to oczywiste.
Czas wyszkolenia pałkarza bez hełmu: 5 min 10 s
Po założeniu hełmu: 4 min 39s
czyli te 10% odlicza zawsze od aktualnego czasu jaki jest potrzebny na wyszkolenie jednostki.
mam nadzieje, że teraz już wszystko będzie jasne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
artureg
EA 4 EVER



Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA

PostWysłany: Czw 20:33, 08 Mar 2012 Powrót do góry

ale jak zdejmę hełm to włączone na szkolenie jednostki nie zmieniają czasu na dłuższy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)