Autor |
Wiadomość |
artureg
EA 4 EVER
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA
|
Wysłany:
Śro 19:26, 07 Mar 2012 |
 |
W którym momencie on działa?
Czy kiedy go boh włoży to wszystkie jednostki z automatu robią się szybciej?
Czy wystarczy go włożyć podczas kolejkowania wojska? Czy pod zdjęciu przestaje działać a produkcja wojska zwalnia?
ktoś wie??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Thorn
Santa Sangre
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 19:31, 07 Mar 2012 |
 |
Dziala tylko wtedy, kiedy ma go na sobie hero.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
artureg
EA 4 EVER
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA
|
Wysłany:
Śro 19:35, 07 Mar 2012 |
 |
ale jak włączyłem na 24h kolejkowanie pałek i jak boh go włoży to produkcja już zakolejkowanych przyspieszy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Thorn
Santa Sangre
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Śro 19:51, 07 Mar 2012 |
 |
przyspieszy - ale chyba tylko od tych palek, ktore zaczna byc produkowane po wlozeniu helmu ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Śro 20:22, 07 Mar 2012 |
 |
Hełm najemnika (jeźdźca):
1. zakładasz go tylko na ten moment, kiedy chcesz odpalić produkcje wojska.
2. potem można go zdjąć. nie ma wpływu na czas wytworzenia wojska.
3. tak samo zakładanie hełmu gdy jednostki już się produkują nie zmienia czasu ich wytworzenia
Dlatego trzeba pamiętać o jego założeniu i zdjęciu
Nie wiem tylko czy ten bonus się sumuje z innym bohaterem, który przejdzie do danej wiochy. Słyszałem, że się nie sumuje ale nie testowałem.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r2r3 dnia Śro 20:32, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Pepemag
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 21:13, 07 Mar 2012 |
 |
podejrzewam że się sumuje bo boha masz tylko jednego a wiosek możesz mieć wiele, wyślij boha do innej wiochy i tez zadziała
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Śro 21:29, 07 Mar 2012 |
 |
chodziło mi o to, że ja mam hełm i np Ty masz chcesz odpalić produkcję większej ilości woja, ja podsyłam ci mojego miśka, czyli razem powinno być 20% i tego nie jestem pewien.
Prawdopodobnie to się nie sumuje bo wystarczyłoby 10 miśków i wojo masz w 1s.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
artureg
EA 4 EVER
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA
|
Wysłany:
Śro 22:35, 07 Mar 2012 |
 |
r2r3 jesteś pewny tego działania?
co do dwóch bohów to na pewno to się nie sumuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Czw 11:37, 08 Mar 2012 |
 |
pewny to ja jestem, że umrę i zapłacę podatek
pkt właśnie sprawdziłem 3 raz
co do pkt 2 to na pewno nie zmienia się czas jednostki produkowanej w danym momencie, a na 99% nie zmienia się też następnych, chociaż jeszcze raz sprawdzę tylko muszę zebrać zasoby, żeby zapodać kilka jednostek.
Chcę sprawdzić, czy przeskakując z wyprodukowanej na następną w kolejce nie koryguje tego czasu. Wczoraj nie zmieniało wieczorem jak patrzyłem, ale po całym dniu patrzenia w monitor mogłem czegoś nie do patrzeć. Sprawdzę jeszcze raz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Haski
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB
|
Wysłany:
Czw 13:21, 08 Mar 2012 |
 |
Wydale mi sie że przyspiesza czap prod
od moment włozenia hełmu
Do momentu zakolejkowanego wojska czas szkolenia pozostaje bez zmian
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Czw 14:58, 08 Mar 2012 |
 |
eksperyment:
1. założyłem hełm najemnika
2. zapodałem produkcję kilku jednostek (topory)
3. czas zakończenia produkcji 15:14
4. zdjąłem hełm
5. czas zakończenia produkcji 15:14
6. poczekałem na zakończenie wytwarzania 3 jednostek (bez hełmu najemnika)
7. czas zakończenia produkcji 15:14
8. założyłem hełm najemnika i poczekałem znowu na kilka jednostek.
9. czas zakończenia produkcji 15:14
koniec eksperymentu idę ich ubić hehe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Haski
Santa Sangre
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BB
|
Wysłany:
Czw 15:47, 08 Mar 2012 |
 |
??
Myslałem że szkolenie jednostek w Hełmie trwa o 10 % szybciej jak załozysz i kliniesz szkolenie
a po wyszkoleniu tych jednostek jak zdejmiesz hełm i znów właczysz szkolenie czas bedzie wolniejszy o 10 %
ale z tego co piszesz to nic to nie daje ??
czyli na aukcje i won ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
artureg
EA 4 EVER
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA
|
Wysłany:
Czw 17:35, 08 Mar 2012 |
 |
dlatego właśnie drążę ten temat...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
r2r3
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesno
|
Wysłany:
Czw 20:01, 08 Mar 2012 |
 |
mój błąd, nie napisałem, że on faktycznie zmniejsza o te 10 %, ale wydawało mi się to oczywiste.
Czas wyszkolenia pałkarza bez hełmu: 5 min 10 s
Po założeniu hełmu: 4 min 39s
czyli te 10% odlicza zawsze od aktualnego czasu jaki jest potrzebny na wyszkolenie jednostki.
mam nadzieje, że teraz już wszystko będzie jasne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
artureg
EA 4 EVER
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 2544
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EA
|
Wysłany:
Czw 20:33, 08 Mar 2012 |
 |
ale jak zdejmę hełm to włączone na szkolenie jednostki nie zmieniają czasu na dłuższy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|